2010-11-15

Rambles

Kol mano kolegė ir bendraautorė/bendrablogerė susivoks blogspot erdvėse ir ypatybėse, aš tuo tarpu vimtelsiu keletą postelių šio projekto apšildymui.
Bože, kaip laukiu Kalėdų. Taip labai nelaukiau jau turbūt nuo ketvirtos klasės. Čia aišku dėl to, kad po trijų mėnesių parkeliauju namo. Whoo hoo. Oi kaip nuniurkysiu katiną...Hehe.

Vakar vakare, kadangi esu "to do lists" frykas sėdėjau ir rašiau, vietoj filosofijos skaitymo, ką veiksiu, kai grįšiu. Aišku buvo tokių nesąmonių, kaip "darysiu, kepsiu, valgysiu, gersiu, eisiu"...Pažiūrėsim, kaip seksis visą tai išpildyti.

Ar jums taip pat sunku pirkti dovanas? Nes užsimanote visko sau? Ar čia tik aš tokia egoistinė kiaulė? Nes, dievaži, kai užeinu į parduotuvę, galva apsisuka, kaip to ir ano noriu, tai tenka greitai dingt iš ten. Kažkaip teks ugdyti kantrybę ir stoicizmą.

Dabar belieka tik pradėti sekančią eilutę žodžiais "Dear diary". Bet aš geriau palinksminiu publiką keliom random photos.

Tu ru ru ru cat man cat man cat man

Išmatuokime mėnulį. Arba apkabinkime

Marc Jacobcs in a dress. yeah baby

If I say so myself

Consider yourselves warned

Komentarų nėra: